Påsklovsaktiviteter

23 mars 2018

Mellan den 3 och 6 april bjuder vi skollediga ungdomar på gratis träning! Gäller fram till kl 15.00, på både gym och pass (Observera att ordinarie åldersgränser gäller - från det året du fyller 13 år). Även Juniorfys och Familj-passen är gratis under vecka 14. Ring eller maila oss för att boka en gästplats på ett pass! 

 

Gymcamp 
Kom och lär dig lyfta säkert i gymmet med vår tränare Tim. Under två timmar kommer vi att varva teori med praktiska moment. Observera att vi måste ha vårdnadshavares godkännande. Ålder: 12-15 år. Gratis. 

Vi går igenom och lär oss grundrörelser såsom press, drag, lyft, fällning och rotation. Under campen kommer vi i huvudsak att använda oss av skivstänger och kettlebells. Till sist kommer vi att ta med det vi har lärt oss, och avsluta med ett riktigt svettigt träningspass. Efter träningen träffar du Anna Lycke, journalist, kock och kokboksförfattare. Med hennes hjälp kan du maxa din träning med det bästa mellanmålet. Under en workshop ger hon dig tips och de rätta verktygen att välja och laga ett enkelt mellanmål.


Datum:
 5 april 2018
Tid: kl. 13:00 - 16:30

Träningsskola 
Kom till Friskis på en 4-dagars träningsskola. Vår ledare Olivia kör bland annat cirkelträning, akrobatik, yoga, dans och styrketräning. Ålder: 9-12 år. Gratis

Datum:
 3 - 6 april 2018
Tid: kl. 13:30 - 15:00

Workshop i dans
En dans workshop som passar både nybörjare och vana dansare. Två separata tillfällen, kom på båda eller välj ett. Ålder 13-16 år. Gratis. Mellanmål ingår (Frukt + drickyoghurt)

 
Datum: 3 & 5 april 2018
Tid: kl. 13:00 - 14:00